مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم و سبد غذایی به ارزش چهار میلیارد تومان بین نیازمندان استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن رخصی  با اشاره به فرارسیدن هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام گفت: هرساله از ۱۵ ماه مبارک رمضان که مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) است، هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام آغاز شده و تا ۲۱ ماه مبارک همزمان با شهادت امام علی (ع) ادامه دارد.

او افزود: در این هفته سعی بر این است توجه ویژه‌ای به بحث اطعام نیازمندان شود و در همین راستا از ابتدای ماه مبارک رمضان کار اطعام نیازمندان با جدیت در دستور کار قرار گرفته که در این هفته رنگ و بویی پررنگ به خود می‌گیرد.

رخصی با اشاره به راه اندازی ۳۰ آشپزخانه مهدوی در سطح استان، گفت: این اماکن هر روزه پخت غذای گرم داشته و بعد از بسته بندی بهداشتی غذاها، کار توزیع آن‌ها میان نیازمندان استان انجام می‌شود.

این مسئول افزود: در کنار توزیع غذای گرم، سبد غذایی هم که از محل کمک‌های مردمی تهیه شده، میان نیازمندان توزیع می‌شود.

رخصی بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۵۰ هزار پرس غذای گرم و بسته غذایی به ارزش چهار میلیارد تومان از محل کمک‌های خیرین میان نیازمندان استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: برنامه این است تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم و بسته غذایی را در میان نیازمندان استان داشته باشیم.

او  با اشاره به شیوع کرونا گفت: امسال متاسفانه توفیق اطعام دسته جمعی ایتام و نیازمندان از ما سلب شد و تنها سبد‌های غذایی و بسته‌های غذای گرم درب منزل آن‌ها ارسال می‌شود.

رخصی در ادامه تعداد خانوار‌های تحت پوشش این نهاد را حدود ۸۰ هزار خانوار اعلام کرد و از تمامی مردم خیر استان خواست تا در این ماه مبارک به یاری این خانواده‌ها بشتابند.

او بیان کرد: مردم نیک اندیش استان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۹ نزد بانک ملی یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ واریز کرده و یا از طریق شماره گیری کددستوری #۱*۸۸۷۷* کمک‌های خیرانه خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.