زمانی گفت: آزمون‌های پایان نیمسال جاری دانشگاه پیام نور به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه این اولین بار است که آزمونهای پایان نیمسال این دانشگاه از حالت متمرکز و سراسری خارج می شود، اظهار کرد: از آنجا که نمی‌دانیم تا زمان برگزاری امتحانات چه تعداد از استانها در وضعیت سفید خواهند بود، امتحانات پایان نیمسال جاری به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری با محوریت مراکز دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و استادان دروس برگزار می شود.

او با بیان اینکه تامین سلامت روانی و جسمی دانشجویان و ایجاد فضایی بی دغدغه و با امنیت خاطر برای برگزاری امتحانات در اولویت قرار دارد،گفت: دانشگاه پیام نور در راستای پروتکل های ستاد ملی مبارزه با کرونا تلاش می‌کند هماهنگی ها را مطابق تقویم آموزشی انجام دهد تا دانشجویان در زمان مقرر امتحانات خود را بر اساس ارزشیابی های استاد در قالب آزمون الکترونیکی و یا سایر روش های ارزشیابی بگذرانند.

تقویم آموزشی در دانشگاه پیام نور تغییر نمی‌کند

زمانی تاکید کرد: تقویم آموزشی در دانشگاه پیام نور به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و آزمونها دقیقا مطابق با جدول زمان بندی آزمونها به نحوی که ذکر شد، برگزار می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور از برگزاری ترم تابستان مطابق با تقویم آموزشی خبر داد و گفت: در صورت ادامه شیوع بیماری و خطر ابتلای دانشجویان ارائه دروس نظری در ترم تابستان نیز به صورت الکترونیکی بوده و دروس عملی به محض اعلام ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و بدون محدودیت زمانی برای دانشجویان ارائه خواهد شد.

 زمانی با عنوان اینکه دانشجویان کلیه اطلاعات آموزشی مربوط به دوره کرونا را می‌توانند از پرتال دانشگاه دریافت کنند، افزود: جلسات دفاع رساله و پایان نامه و ارائه پروپوزال دانشجویان نیز به صورت الکترونیکی در حال انجام است.

او در پایان گفت: دانشجویان در کمال آرامش و بی دغدغه به سلامت نیمسال جاری را به پایان برسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار