مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : ۸۸۷ پرونده تخلف از پنجم اردیبهشت ماه تا کنون در استان تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : از پنجم اردیبهشت ماه تاکنون ۶۹۲ پرونده تخلف صنفی کالا و خدمات، ۱۱۳ پرونده تخلف قاچاق کالا و ارز و ۸۲ فقره پرونده بهداشت و درمان در سطح استان کرمانشاه تشکیل شده است.

او گفت : پرونده‌های تشکیل شده در بخش کالا و خدمات شامل خرما، شیرینی، برنج، شکر و دیگر کالا‌های ضروری بوده و همچنین موضوع پرونده‌های بهداشت و درمان عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: ارزش جریمه پرونده‌های قاچاق کالا و خدمات بیش از هفت میلیارد ریال، پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بیش از ۶۶ میلیارد ریال و پرونده‌های بهداشت و درمان نیز بیش از ۱۳۳ میلیون تومان است.

شاهی گفت: دو فقره از پرونده‌ها یکی جریمه ۳۲ میلیارد ریالی لوازم خانگی که توسط نیروی انتظامی با توقف یک دستگاه تریلر در حال عزیمت به تهران کشف شد که بر اساس مجموع اوراق پرونده، اقرار متهمین و بی اساس بودن دفاعیات علاوه بر ضبط کالا و خودرو به پرداخت ۳۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد و در پرونده دیگری که در ورودی محور ماهیدشت-کرمانشاه با توقیف کامیون کشنده تریلر در حال انتقال لوازم ساختمانی بدون مدارک مثبت گمرکی بود و در مجموع ۱۶ میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال جریمه شد در سامانه به ثبت نرسیده است.

این مسئول ادامه داد: متأسفانه در این مدت شاهد افزایش قیمت برنج هندی به ازای هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی ۸۰ هزار تومان به ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان بوده‌ایم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: گشت‌های بازرسی ویژه ماه مبارک همچنان در دو نوبت صبح و عصر ادامه دارد و بیشتر بر روی واحد‌های تولید و عرضه کالا‌های مورد نیاز مردم از قبیل شیرینی فروشی‌ها، نانوایی‌ها و چلوکبابی‌ها نظارت می‌شود.

او گفت: طی این مدت از ماه مبارک در سطح استان کرمانشاه پرونده پلمب یا احتکار تشکیل نشده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.