با روزه خواران و متجاهران به روزه خواری در ملاءعام به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس اظهار کرد: پرونده این دسته افراد به صورت ویژه در شعبه‌های ویژه مربوط به روزه خواری که به همین منظور پیش بینی شده، رسیدگی می‌شود.

او با اشاره به اینکه شعبه ۲۲ دادیاری دادسرای ناحیه دو شیراز مامور رسیدگی به این پرونده‌ها است، افزود: معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه دو شیراز مامور شده که به صورت ویژه به این موضوع ورود کرده و دستور مجازات متخلفان را صادر کند.

حیدر آسیابی با تاکید بر اینکه براساس قانون روزه خواری جرم محسوب می‌شود، ادامه داد: بر این اساس پرونده روزه خواران همان روز دستگیری به صورت فوق العاده رسیدگی و به دادگاه ارسال می‌شود تا سریعا مجازات شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: دستورات قضایی به پلیس اماکن و واحد‌های گشت کلانتری داده شده تا سریعا در صورت مشاهده افراد روزه خوار آن‌ها را دستگیر و تحویل مقام قضایی بدهند.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز اضافه کرد: بر اساس قانون مسافران یا افراد‌ی که عذر شرعی و یا مشکلات جسمی دارند حق ندارند در ملاءعام روزه خواری کنند و در صورت مشاهده با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار