رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری زرین‌ دشت گفت: ۴۰ هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی این شهرستان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی احیا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی سلیمان، شیری، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرین‌دشت در بازدید از اراضی منابع طبیعی احیا شده این شهرستان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انجام  طرح های اجرایی منابع طبیعی بیان کرد: حفاظت از نهال های کاشت شده با جلب مشارکت خیران و نیز مطرح شدن اهمیت طرح جنگل‌کاری از تریبون نمازجمعه به مردم، از مهمترین اهداف این بازدید است.

او، با تاکید بر اعتبار لازم برای اجرای این طرح تصریح کرد: در این طرح نهال کاری ۶ هزار اصله نهال از انواع آکاسیا سالیسینا ، اکاسیا ویکتوریا و کُنار در غرب منطقه دبیران این شهرستان کاشته و اعتبار مورد نیاز آن نیز از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین و هزینه شد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل مهربان، امام جمعه شهر دبیران نیز در این بازدید ضمن ابراز رضایت و قدردانی از تلاش و زحمات مسئولان منابع طبیعی ادامه داد: انتظار می رود با همکاری مسئولان این روند رو به رشد ادامه یابد و هر روز مردم این شهر، شاهد افزایش فعالیت‌ها و توسعه بیشتر فضای سبز در این منطقه باشند.

شهرستان زرین‌دشت به مرکزیت حاجی‌آباد در فاصله ۲۵۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار