۱۰۰ زمین چمن مصنوعی در سیستان و بلوچستان ایجاد شده است

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ت: ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی در سال‌های اخیر در نقاط مختلف این استان ایجاد و راه‌اندازی شده است.

ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: : برای اجرای این پروژه‌ها که با مشارکت مردم و خیران ورزشی همراه بوده افزون‌بر ۵۴۰ میلیارد ریال هزینه شده و از این منظر رتبه نخست کشوری را کسب کرده‌ایم.

او بیان کرد: همچنین ۳۶۴ مکان ورزشی در سال‌های اخیر در سیستان و بلوچستان اجرا شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان سرانه ورزشی استان را ۴۳ سانتی‌متر عنوان کرد و افزود: با تکمیل ۱۲۶ پروژه نیمه تمام حوزه ورزش سرانه فضا‌های ورزشی منطقه به شاخص مطلوب کشوری نزدیک‌تر خواهد شد.

او  بیان کرد: هم‌اینک در حوزه شهرستان خاش ۳۰ میلیارد تومان زمین ورزشی در حال تکمیل شدن است.

کرد ادامه داد: رشته‌های ورزشی که در خاش طی چند سال اخیر مدال آور بوده‌اند توجه و حمایت بیشتری را نیاز دارند.

او از پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیارد ریالی به جوانان سیستان و بلوچستان در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: هر چه در حوزه جوانان سرمایه‌گذاری شود قطعا در رشد و توسعه جامعه به نتایج مثبتی دست پیدا می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: فعالیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان این استان نیز در حوزه‌های مختلف چشمگیر بوده و به طور مثال در حوادث اخیر سیل و کرونا شاهد بودیم ۱۵۰ سمن استان فعالیت‌های گسترده‌ای جهت کمک رسانی به مردم منطقه انجام داده‌اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار