مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و سوم اردیبهشت سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه وتوزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان البرز موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان وشهرستان البرز پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، مخفی گاه متهم را در یکی از بخش‌های شهرستان الوند شناسایی کردند.

او اضافه کرد: دیروز ماموران در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او ۲۰ کیلو گرم تریاک و آلات وادوات توزین واستعمال مواد کشف کردند.

توقیف تریلی حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور بوئین زهرا-ساوه به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به توقیف خودرو و معرفی متهم به مرجع قضائی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اجرای طرح برخورد با موتور سواران متخلف در شهرستان البرز

سرهنگ منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: به منظور کاهش تصادفات ناشی از موتورسیکلت و پیشگیری از بروز جرائمی نظیر مزاحمت و پلاک مخدوش طرح برخورد با موتورسواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد.

سرهنگ منصوری افزود: در اجرای این طرح موتورسیکلت‌های ۱۰ نفر به علت عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم توقیف و ۱۵ مورد نیز اعمال قانون شدند.

سرهنگ منصوری از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیسی پیرامون پیشگیری از انواع جرائم را جدی بگیرند و درصورت مشاهده افراد مخل نظم وامنیت مراتب را ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار