آموزش و پرورش شرایط ثبت نام دانش آموزان تغییر مقطع تحصیلی برای مهر ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شرایط خاصی که در سال تحصیلی جاری وجود دارد و تاثیرگذاری این شرایط بر شروع سال تحصیلی بعدی،  امروز دستورالعمل اجرایی ثبت نام برای سال تحصیلی آینده به امضای وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.

علاوه بر این موضوع دانش آموزانی که تغییر مقطع تحصیلی دارند و کلاس اولی‌ها برای ثبت نام با شائبه‌های بیشتری برای نام نویسی مواجه هستند.

طبق اعلام آموزش و پرورش استثنایی سنجش نوآموزان پیش‌دبستانی در تابستان امسال انجام نخواهد شد و آغاز سنجش این نوآموزان در مهر و همراه با سال تحصیلی خواهد بود علاوه بر آن فعالیت پایگاه‌های طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از مرداد با فاصله‌گذاری اجتماعی، افزایش تعداد پایگاه ها و رعایت نکات بهداشتی آغاز خواهد شد.

همچنین جدول زمانی برای چگونگی طی کردن روند نام‌نویسی در نظر گرفته شده است که به شرح زیر انجام خواهد شد:

 

مراحل  اول ابتدایی پایه هفتم پایه دهم
زمان ثبت نام اول تا هفدهم خرداد اول تا چهاردهم تیر پنجم تا بیست و یکم تیر
اعلام نتایج غیرقطعی از طریق سایت و ارسال پیامک توسط مدرسه نوزدهم تا بیست و یکم خرداد شانزدهم تیر بیست و سوم تیر
بررسی مدارک دانش‌آموزان از سوی ستاد ثبت نام مدرسه و تائید در سامانه سجا بیست تا بیست و هفتم خرداد هفدهم تا بیست و هفتم تیر بیست و چهارم تا سی و یکم تیر
تائید مدارک ثبت نام از سوی منطقه، استان و اعلام نتایج قطعی به اولیا بیست و هفتم خرداد تا سوم تیر بیست هشتم تیر تا سوم مرداد اول تا پانزدهم مرداد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار