مردم استان مرکزی در اولین شب قدررمضان ۹۹ باحضور در مساجد ضمن طلب عفو از خداوند برای رفع شر کرونا هم دعا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم معنوی شب قدر امسال در حالی برگزار شد که کشور درگیر شیوع ویروس کروناست و به تازگی با موافقت ستاد مقابله با کرونا مساجد بازگشایی شدند و در هیمن راستا مردم مومن حاضر در مساجد و مصلا‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی شب قدر را احیا گرفتند.

طلب عفو و مدد از خداوند در شب‌های قدر کرونایی

اولین شب از لیالی پرفیض قدر امسال در ۳۳ شهر استان مرکزی به طور محدود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و در این مراسم دو ساعته با خدای بخشنده و مهربان راز و نیازکردند و از درگاه ایزدمنان طلب بخشش ومغفرت کردند.

مردم مومن و روزه‌دار استان مرکزی علاوه بر مساجد در منزل هم با مراسم زنده شب قدر رسانه ملی همراه شدند و درشبی که ازهزارماه برتراست سرنوشتی نیکو را برای خودو دوستان و آشنایان آرزو کردند.

شب زنده داران اولین شب قدر دراستان مرکزی ضمن عزاداری وسوگواری برای مولای متقیان باگرفتن قرآن بر سر وشفیع قراردادن قرآن واهل بیت علیهم السلام ازخدای یگانه فرج امام زمان علیه السلام ورفع مشکلات جامعه را خواستارشدند.

اعمال شب قدر ازجمله قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر، اقامه نماز قضا، مرثیه خوانی وذکرمصیبت ائمه وسخنرانی خطیبان در این شب عزیزانجام شد.

انتهای پیا م / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.