سجاد بنابی از میلیونی شدن بازدید‌های دو سامانه هیئت آنلاین و محافل ویژه مراسم‌های ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیاری از اماکن مذهبی مانند مساجد، هیئت‌ها، امامزادگان و بقاع متبرکه تعطیل شدند و مراسم‌های مذهبی به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد، که بیشترین بازدید هر هیئت در شبکه اجتماعی اینستاگرام رقم خورد و هیئت‌های شاخص تهران به صورت زنده در صفحات اینستاگرامی به پخش مراسمات خود پرداختند. 

در همین راستا، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز با طراحی سامانه محافل تحت بستر شبکه ملی از فضای مجازی استفاده‌ای بهینه کرد و عمده سخنرانی‌ها، مداحی‌ها و مناجات‌خوانی‌های ذاکران اهل بیت (ع) را به نمایش گذاشت.

سجاد بنابی نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، به مناسبت شب نوزدهم ماه رمضان، اولین شب از لیالی قدر، در جدیدترین پست توییتری خود، از میلیونی شدن، بازدید مخاطبان از دو سامانه هیئت آنلاین و محافل خبر داد.


بیشتر بخوانید: مناجات آنلاین شب‌های قدر با اینترنت رایگان


بنابی در توییتر نوشت:

"میزبانی سامانه‌های برگزاری مراسم‌های ماه مبارک رمضان در فضای مجازی، بر بستر شبکه‌ی ملی اطلاعات، میلیونی شد. فضای مجازی، بستری برای تقرب به خدا در ماه مبارک رمضان در شرایط شیوع کرونا شد."

بازدید سامانه‌های برگزاری مراسم‌های ماه مبارک رمضان میلیونی شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
ان شاءالله خدا قبول کنه وهممونو ببخشه وتا نبخشیده از دنیا نبرد. الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۶:۳۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
الان که دیگه تعداد بازدید ملاک نیست چون بالابردن بازدید که کاری نداره کلی برنامه هست که رایگان ویا پولی تعداد بازدید رو بالا میبرن لایک هم میکنن کامنت هم میزارن توبازار هست