رییس اورژانس شهرستان الیگودرز گفت: این مجموعه موفق شد با انجام سه پرواز امدادی جان سه بیمار را نجات دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رییس اورژانس شهرستان الیگودرز گفت: این مجموعه موفق شد با انجام سه پرواز امدادی جان سه بیمار را نجات دهد.

خسرو ظاهری روز چهارشنبه افزود: اولین پرواز برای نجات جان مادرباردار از عشایر کوچ رو در منطقه آبشار برنجه (پروپیش)، که طی مراقبت‌های لازم پزشکی مادر و نوزاد در سلامت کامل تحویل زایشگاه بیمارستان امام جعفرصادق (ع) داده شد.

او تصریح کرد: در دومین عملیات یک بیمار قلبی تنفسی درمانگاه پرچل پس از احیای موفق به بیمارستان ولیان انتقال و بیمار در بخش ICU بستری شد.

رییس اورژانس شهرستان الیگودرز بیان کرد: همچنین یکی از اهالی روستای کیزان که با دلیل کار با اره برقی دچار قطع عضو و عروق شده بود توسط اورژانس هوایی به بیمارستان امام جعفر (ع) انتقال یافت.

طاهری همچنین گفت: از ابتدای سال تا کنون این بالگرد بیش از ۳۰ سورتی پرواز داشته و در این ماموریت‌ها جان بیش از ۳۶ نفر بیمار و مادر باردار را نجات داده است.

او افزود: این بالگرد در سال جزو پر پرواز‌ترین پایگاه‌های اورژانس هوایی کشور و در مواقعی با بیش از ۴۰۰مورد ماموریت رتبه اول در کشور را دارد.

او اظهار داشت: پایگاه اورژانس هوایی علاوه بر خدمات ارزشمند به مناطق محروم الیگودرز تا کنون بیش از ۵۰ پرواز به خارج از شهرستان و حتی خارج از استان برای جان همنوعان داشته است.

الیگودرز در شرق لرستان واقع شده است

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.