رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) ؛

امکان مجدد ثبت‌نام در آزمون ورودی جامعه‌الزهرا فراهم شد

عمرانی فر گفت:امکان مجدد ثبت‌نام در آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹جامعه الزهرا (س) از سوی موسسه علمی حوزوی فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر عمرانی فر رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س)  بابیان این‌که آزمون ورودی جامعه‌الزهرا (س) ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ برگزار می‌شود،گفت: داوطلبان جدید باید برنامه‌ریزی لازم برای مطالعه منابع و آمادگی علمی برای شرکت در آزمون را داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌ عمرانی فر اضافه کرد:امکان آزمون برای داوطلبان جدید منحصرا شهر قم است؛ لذا داوطلبان تنها درصورتی‌که امکان حضور در شهر قم را در روز آزمون داشته باشند، می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

او تصریح کرد: سامانه ثبت‌نام از روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ فعال خواهد شد و داوطلبانی که قبلا موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند تا ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ برای ثبت‌نام اقدام کنند.

رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س)  عنوان کرد: داوطلبان برای ثبت‌نام در تاریخ تعیین‌شده به سامانه پذیرش جامعه الزهرا (س) به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir مراجعه و از منو‌های فعال برای ثبت‌نام در مقطع موردنظر اقدام کنند.

حجت‌الاسلام‌ عمرانی فر بابیان این‌که امکان ویرایش اطلاعات و مدارک برای داوطلبان جدید تنها در بازه زمانی ثبت‌نام وجود دارد، گفت: امکان ویرایش اطلاعات داوطلبانی که در سال ۹۸ ثبت‌نام کرده و کد رهگیری دریافت نموده‌اند وجود ندارد.

رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س)  با اشاره به این‌که زمان اخذ کارت ورود به جلسه آزمون ۲۵ تا ۲۹ خرداد است، بیان کرد: داوطلبان برای اطلاع از منابع آزمون و سایر جزییات آن به دفترچه‌های راهنمای آزمون که در سامانه پذیرش بارگذاری شده است، مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار