مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدارس این استان از شنبه ۲۷ اردیبهشت برای رفع اشکال و پاسخ به سوالات دانش آموزان بازگشایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدارس این استان برای رفع اشکال و پاسخ به سوالات دانش آموزان بازگشایی می‌شود.

محمد اعتدادی افزود: حضور معلمان در مدرسه برای تدریس نیست بلکه تنها برای رفع اشکال است بنابراین معلمانی که در شبکه شاد فعال بودند و آموزش‌های لازمه را ارائه دادند ممکن است مراجعه کمتر و یا اصلا مراجعه‌ای نداشته باشند.

او گفت: منابع مالی برای ضدعفونی در اختیار مدارس قرار گرفته است و بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت به مدارس ابلاغ شده و با اختصاص منابعی به دانش آموزان اقلام بهداشتی تامین و به خوبی از دانش آموزان استقبال شود. مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان همچنین در خصوص برگزاری امتحانات پایانی دانش آموزان هم افزود: ارزشیابی پایه دوم تا ششم ابتدایی توصیفی و پایه اول با نظرسنجی آموزگاران و مدیران ارزشیابی نوبت پایانی است.

محمد اعتدادی برگزاری امتحانات پایه نهم را حضوری اعلام کرد و گفت: درحالیکه ارزشیابی پایانی پایه‌های هفتم وهشتم براساس عملکرد دانش آموزان در دوره تحصیلی است.

او افزود: با توجه به آشنایی مطلوب مدیران مدارس و خانواده‌ها با دستورالعمل‌های بهداشتی امیدواریم مرحله بازگشایی مدارس را به خوبی پشت سر بگذاریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان همچنین ارزشیابی پایانی دوره نوبت دوم در پایه‌های هفتم وهشتم و پایه‌های دهم و یازدهم شاخه نظری را به شیوه غیر حضوری اعلام کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمدرضا
۲۰:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من دهم انسانی هستم پس یعنی غیر حضوری امتحان میدم
آخرین اخبار