مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: مبلغ ۵ میلیون ریال به حساب ۱۴۰۰ نفر از ایتام مددجوی البرز واریز شد.

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که مبلغ ۵ میلیون ریال به حساب ۱۴۰۰ نفر از ایتام مددجوی البرز واریز شد، گفت: از تلاش خیران در کمک به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا تقدیر و تشکر می کنم.

او با بیان این که بیش از یک هزار و ۴۰۰ یتیم در استان البرز زیر پوشش حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان هستند، گفت: این حمایت مالی با مساعدت بنیاد مستضعفان کشور انجام شده است.

محمدی فرد گفت: طی یک ماه گذشته ۶۵ میلیارد ریال توسط بنیاد مستضعفان کشور به نیازمندان البرزی کمک شده است.

او با اشاره به این که رسیدگی ویژه به وضعیت معیشتی نیازمندان در شرایط خاص اقتصادی و شیوع بیماری کرونا با جدیت در دستور کار کمیته امداد امام خمینی(ره) است، افزود: ۱۵۰ مرکز نیکوکاری و عموم مردم نوعدوست استان البرز در رزمایش ایران همدل با کمک مومنانه به نیازمندان در قالب توزیع گسترده سبدکالا و برپایی آشپزخانه‌های اطعام مهدوی در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد امام(ره) افتخار آفریدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: ۵۳ هزار نفر به صورت دائمی زیرچتر حمایت های مالی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز هستند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.