برگزاری امتحانات سوادآموزان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: امتحانات دوره های سوادآموزی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امتحانات سوادآموزانی که تا پایان بهمن ماه در دوره های آموزشی شرکت کرده اند با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

هادی زارع پور افزود: براساس اعلام سازمان نهضت سوادآموزی کشور تمامی کلاس‌هایی که بیش از ۴۰ درصد مدت دوره آموزشی آن‌ها انجام شده و بتوانند تا پایان خرداد فرآیند آموزش را به اتمام برسانند مجاز به برگزاری آزمون هستند.

او از برگزاری مسابقه وتهیه کلیپ‌های تصویری در ۲ بخش یادگیری سواد در خانه وتجارب آموزشی خبر داد و بیان کرد: آموزش دهندگان می‌توانند فعالیت‌های آموزشی خود را در دوران تعطیلات کرونایی در قالب کلیپ به واحد‌های سوادآموزی تحویل دهند.

سیدحمدالله خواهش نیک معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم گفت: یادگیری سواد در خانه در قالب مسابقه برگزار و از نفرات برتر تقدیر می‌شود ودر بخش تجارب برتر آموزشی، برترین‌ها انتخاب وبرای استفاده دیگر سوادآموزان در سایت این اداره بارگذاری می‌شود.

سیدحمدالله خواهش نیک افزود: براساس بخشنامه سازمان نهضت سوادآموزی کلاس‌هایی که زمان ثبت وشروع فعالیت آموزشی آن‌ها در ماه‌های بهمن واسفند بوده ومتأثر از وضعیت کرونایی هستند وبه نحو مطلوب آموزش انجام نشده است در سامانه سوادآموزی به عنوان ترک تحصیل اضطراری ثبت می شود.

او بیان کرد: این سوادآموزان می توانند همزمان با شروع نام نویسی کلاس‌ها در سال ۱۳۹۹ ثبت نام کنند که فعالیت‌های آموزشی برای آنها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.