حال و هوای معنوی و پرفیض شب های قدر در کهگیلویه وبویراحمد

ندای "الغوث الغوث" و "خلصنا من النار یارب" عاشقان الهی در دومین شب از لیالی پرفیض قدر در کهگیلویه وبویراحمد طنین انداز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مراسم معنوی شب قدر، امسال در حالی برگزار شد که به علت شیوع ویروس کرونا شرایط ویژه‌ای برای برگزاری این مراسم در مساجد و مصلی‌ها اعمال شد.

مردم مومن و خداجوی استان کهگیلویه وبویراحمد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا در محل‌های برگزاری مراسم شب قدر حضور یافتند و با راز و نیاز به درگاه خداوند متعال و تضرع و توسل به آستان پروردگار رحیم، مغفرت و عافیت طلب کردند.

این مراسم امسال به طور محدود به مدت۲ ساعت و تنها در برخی مساجد استان برگزار شد.

در آیین معنوی دومین شب از لیالی قدر مردم خداجوی استان کهگیلویه وبویراحمد با انجام اعمال ویژه این شب‌ها از جمله قرآن به سر، قرائت دعای جوشن کبیر، زیارت امام حسین (ع) و قرائت آیات قرآن از خدای متعال ظهور امام زمان، بخشش گناهان، شفای بیماران، ریشه کنی بیماری کرونا و عاقبت به خیری را طلب کردند.

زمزمه‌های معنوی و عرفانی مومنان و شیعیان در شهر‌های یاسوج، دهدشت، دوگنبدان، سی سخت، باشت، چرام، لنده، دیشموک، مارگون، لیکک و دیگر مناطق استان همچون دیگر نقاط کشور در شب شهادت مولی الموحدین امیر مومنان حضرت علی (ع) با گریه و اشک در سوگ نخستین پیشوای امامت و ولایت همراه بود.

ندای " الغوث الغوث خلصنا من النار یارب " در هر کوی و برزن در این شهر‌ها طنین انداز شد و شب زنده داران برای عفو و رحمت به درگاه الهی متوسل شدند.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.