رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ناحیه دو اصفهان از اجرای پنجمین دوره طرح رزمایش ضیافت همدلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین بیدرام رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ناحیه دو اصفهان گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به محرومان و دستگیری از آنان، در مرحله پنجم اجرای رزمایش ضیافت همدلی، ۸۰۰ بسته کمک معیشتی و ۸۰۰ پک بهداشتی توسط اداره اوقاف و امور خیریه، با مشارکت آستان متبرکه امامزادگان ابوالعباس، اسحاق، مختار، محسن علیه السلام و موقوفه باغ مهدی خان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

او افزود: برای تهیه این بسته‌های معیشتی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از درآمد موقوفات مرتبط، و همچنین از منابع فرهنگی امامزاده ذکر شده هزینه شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ناحیه دو اصفهان ادامه داد: در این بسته‌ها اقلام غذایی همچون برنج، ماکارونی، سویا، روغن، رب گوجه، پیش بینی شده است.

 حجت الاسلام و المسلمین بیدرام تصریح کرد: هدف از اجرای طرح رزمایش ضیافت همدلی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه، کمک به محرومان و اقشار آسیب پذیر، ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مساوات و صدقه و فراهم نمودن زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان است.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.