رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر از توزیع بسته‌های معیشتی بین اقشار نیازمند جامعه ورزش در رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه توسط جامعه ورزش این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یاسر ابراهیم زاده رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در حاشیه مراسم اهدای بسته‌های معیشتی در سالن ورزشی حجاب بابلسر، گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع)، ۳۰۰ بسته حمایتی تهیه و از سوی روسای هیات‌های ورزشی بین خانواده‌های نیازمند ورزش شهرستان توزیع شد.

او افزود: خانواده‌هایی هم در درون جامعه ورزش و جوانان آسیب دیده اند و اولویت توزیع اقلام و کمک‌های جمع آوری شده، با اقشار کم برخوردار در این خانواده است.

ابراهیم زاده گفت: این بسته‌ها با مشارکت هیأت‌های ورزشی، سپاه و بسیج ورزشکاران بابلسر و مجمع جوانان مازندران، تهیه و توزیع شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه برگزاری رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه به دستور رهبر معظم انقلاب با هدف کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا اجرایی شد، افزود: جامعه ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد با لبیک به ندای رهبری در این مسیر گام‌های خوبی برداشتند.

ابراهیم زاده با اشاره به ادامه دار بودن این کمک‌ها، گفت: مرحله دوم کمک‌های معیشتی در قالب این رزمایش کمک مومنانه، همت جوانانه بزودی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در مازندران + تصاویر


انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.