پیشتازی شیراز و جهرم در بهارانه کتاب ۹۹

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از پیشتازی شیراز و جهرم در بهارانه کتاب ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی امیدبخش معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: استان فارس به لحاظ میزان و مبلغ فروش در میان ۴ استان برتر طرح فصلی کتاب قرار دارد.

او، با اشاره به  فروش بالای کتاب در  شیراز و جهرم بیان کرد: این کتابفروشی ها در میان ۴۵ مشارکت،طرح  بهارانه ۹۹ کتاب استان فارس میزان فروش بالایی داشته‌اند و انتظار می‌رود این روند تا سه روز آینده ادامه دارد.

امید بخش تصریح کرد: تا ۲۷ اردیبهشت ماه امسال استان فارس با ۵,۶۲۷,۷۷۷,۳۹۴ ریال در رتبه چهارم جدول پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس مبلغ فروش قرار دارد،  و در نمودار پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس تعداد کتاب نیز فارس پس از خراسان رضوی با ۱۶ هزار و ۲۳۰ جلد کتاب در رتبه فوق تثبیت شده است.

مجتبی اسکندری از کتابفروشی فرهنگ و هنر شیراز به کتاب‌های پرفروش در طرح بهارانه ۹۹ کتاب اشاره و تصریح  کرد: در میان کتاب‌های پرفروش آثاری از الیف شافاک، بهروز بوچانی و عباس معروفی قرار دارند.

او،که در زمینه کتاب‌های تخصصی هنر فعالیت دارد، ادامه داد: کتاب‌های حوزه هنرهای تجسمی و تاریخ هنر به همراه کتاب کمک آموزشی از میزان فروش بیشتری برخوردار هستند.

طرح بهارانه ۹۹ کتاب  از۲۰ اردیبهشت ماه در ۳۷ کتابفروشی شیراز و ۸ کتابفروشی شهرستان آغاز شد که  تا  ۳۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار