انجام بیش از ۱۸ میلیارد تومان طرح با کمک ماشین آلات بنیاد مسکن

پارسال ۱۸ میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان طرح با کمک ماشین آلات بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال ۱۸ میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان ازسوی واحد امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی این نهاد انجام شد.

او با اشاره به عملکرد واحد ماشین آلات این نهاد در سال ۹۸ افزود: تکمیل عملیات آماده سازی محلات منظریه شهرکرد با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار و ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی انجام شده است.

رئیسی با اشاره به تکمیل عملیات آماده سازی سایت تعاونی مسکن منابع طبیعی اضافه کرد: این سایت با پنج میلیارد تومان اعتبار در حال حاضر ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او ادامه داد: تکمیل عملیات آماده سازی سایت سرتنگ محمود شهرستان کیار یکی دیگر از اقدامات واحد ماشین‌آلات است که با اعتبار ۳۴۰ میلیون تومان انجام شد.

رئیسی گفت: خیابان سازی و خاکبرداری از محل اعتبارات درآمد زمین به مبلغ ۴۵۶ میلیون تومان و شن ریزی در سطح شهرستان کوهرنگ با ۴۳۹ میلیون تومان اعتبار انجام شده است.

او با اشاره به اعزام ماشین آلات به مناطق مختلف افزود: اعزام ماشین آلات به مناطق سیل زده لرستان و شهرستان‌های کوهرنگ و لردگان از جمله مأموریت‌های کاری واحد ماشین آلات بنیاد مسکن در سال ۹۸ بوده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.