سوم خرداد امسال متفاوت با سال‌های قبل+ فیلم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، گفت: برنامه‌های سوم خرداد امسال بیشتر در فضای مجازی و صدا و سیما برگزار می‌شود.

 سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد برنامه‌هایی بر مبنای حماسه مقاومت و آزادی برابر ابلاغ ستادی با ریاست استاندار شکل داداه شد،گفت:به علت ویروس کرونا برنامه‌های ما بیشتر به صورت تبلیغات در صداوسیما، فضای محیطی با کمک شهرداری ها و فضای مجازی برگزار می‌شود.
 
او افزود: فعال کردن فضای مجازی در دستور کار قرار دارد و شورای فضای مجازی با مسئولیت صداوسیما نیز تشکیل شده است.

سردار ملکی گفت: این برنامه‌ها فقط مربوط به حماسه سوم خرداد نیست و قرار است برنامه‌های زیادی از ۳ خرداد تا ۳۰ اسفند در راستای چهلیمن سال هشت سال دفاع مقدس اجرا شود.

او افزود: در مازندران ۱۶ کمیته تشکیل شد و ستاد‌های شهرستانی با دبیری فرماندهان سپاه شهرستان و مسئولیت فرمانداران هم فعال شدند.


سردار ملکی با بیان اینکه در عملیات بیت المقدس حماسه بزرگی خلق شد که سبب آزادسازی خرمشهر شد، افزود: در این عملیات ایرانی‌ها حدود ۶ هزار شهید و حدود ۲۴ هزار جانباز تقدیم انقلاب کردند و ۵ هزار و ۳۷۰ متر مربع از خاک ایران آزاد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: مازندران در حماسه سوم خرداد و عملیات بیت المقدس حدود ۲۷۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.
 
 

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار