معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان کرمانشاه گفت : سازمان صمت با بازرسی‌های مستمر با جریمه کردن حتی پلمب واحد صنفی دست سودجویان و متخلفان را از بازار کوتاه کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بیگلری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از فعالیت ۶۰ هزار واحد صنفی استان زیر ذره‌بین بازرسان سازمان صمت خبر داد و گفت : از چند طریق بازرسی‌ها در حال انجام است، بازرسان با مراجعه حضوری به واحد صنفی، تخلفات را پیگیری می‌کنند در صورت احراز تخلف، پرونده تشکیل داده و این پرونده به اداره تعزیرات حکومتی در راستای اجرای قانون ارسال می‌شود.

او گفت : مردم می‌توانند برای آگاهی از قیمت کالا‌ها به درگاه اینترنتی www.۱۲۴.ir مراجعه کنند و هر گونه تخلف در همان سامانه ثبت کنند تا بازرسان در اسرع وقت رسیدگی کنند.

او افزود: از ابتدای سال تا الان بیش از ۲۱ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شده در همین راستا یک‌هزار پرونده تخلف تشکیل شده و برای سیر مراحل قانونی به اداره‌کل تعزیرات ارسال شده است.

بیگلری ادامه داد: کمیته تنظیم بازار به ریاست استاندار تشکیل می‌شود در این کمیته تمام مواردی که سبب تعادل در بازار شود، بررسی و دستورالعمل‌های لازم اعمال می‌شود.

او افزود: طبق اعلام مرکز آمار، استان کرمانشاه طی سال گذشته جزء پنج استان ارزان کشور بوده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.