رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاوور از توزیع ۴۰۰ بسته مواد غذایی در قالب مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه خبر داد.

سید هاشم فاضلی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاوور از توابع شهرستان شوش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن گرامیداشت سوم خرداد ماه، سالروز آزاد سازی غرورآفرین خرمشهر گفت: به منظور لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر توزیع کمک‌های مومنانه بین اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا ویروس، رزمایش همدلی برپا شد.

او با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در مجموع یک هزار بسته معیشتی و مواد غذایی در قالب طرح مومنانه و مواسات توزیع گردید، افزود: امروز نیز با مشارکت آستان قدس رضوی مرحله سوم این طرح برگزار و ۴۰۰ بسته غذایی دیگر بین نیازمندان توزیع شد.

فاضلی ارزش ریالی هر بسته را ۲۵۰ هزار تومان عنوان کرد و بیان داشت: علاوه بر بسته‌های معیشتی، ۴ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و مدد جویان تحت پوشش این نهاد توزیع شده است که جا دارد از حمایت و همراهی خیرین و نهاد‌ها در این زمینه تشکر و قدردانی نمایم.

از ابتدای ماه مبارک رمضان، رزمایش کمک‌های مومنانه از سوی سپاه پاسداران، ارتش، کمیته امداد، فولاد اکسین خوزستان، شرکت ملی حفاری ایران، گروه‌های جهادی و... برپا شده و تا پایان ماه مبارک رمضان برای رفع مشکلات معیشتی آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.