به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی از سال ۱۹۹۷ را معرفی می‌کند.

محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی از سال ۱۹۹۷ تا به امروزبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها کاربران زمان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنند و به نوعی این شبکه‌ها به عضوی جدا نشدنی در زندگی افراد تبدیل شده است. اما قدمت شبکه‌های اجتماعی به چند سال اخیر محدود نمی‌شود و حدود ۲۳ سال از دسترسی مردم به آن‌ها می‌گذرد؛ به تازگی نیز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که به تناسب زمان، محبوب‌ترین شبکه‌‎های اجتماعی در بین کاربران را معرفی می‌کند.

بر اساس ویدئو منتشر شده، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در سال ۱۹۹۷، شبکه Bolt بود و پس از آن نرم افزار Classmates به عنوان دومین شبکه اجتماعی محبوب شناخته می‌شد. این روند تا سال ۲۰۰۱ ادامه داشت، اما پس از آن نرم افزار Classmate توانست به محبوبیت بالاتری بین کاربران دست پیدا کند و جانشین نرم افزار Bolt شد.

روی کار آمدن شبکه‌های اجتماعی جدید

با گذشت زمان و روی کار آمدن شبکه‌های اجتماعی دیگر، شبکه Reddit در سال ۲۰۰۶ برترین شبکه اجتماعی شد و تا سال ۲۰۰۹ رتبه اول را از آن خود کرده بود، اما از سال ۲۰۰۹ و با روی کار آمدن فیسبوک این روند به طور کلی تغییر کرد و این شبکه اجتمای حدود ۱۱ سال است که به عنوان پرطرفداران‌ترین شبکه اجتماعی شناخته می‌شود. علاوه بر این از سال ۲۰۱۱ شبکه اینستاگرام توانست با استقبال بسیار خوبی مواجه شود و پس از گذشت چند سال در رتبه چهارمین پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی قرار گیرد. رتبه سوم پرطرفدارترین شبکه اجتماعی نیز در حال حاضر به شبکه نوپای تیک تاک تعلق گرفته است.

در ادامه ویدئو منتشر شده از برترین شبکه‌های اجتماعی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار