مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: فرآیند ثبت نام دانش آموزان یکی از برنامه‌های مهم و اصلی پروژه مهر است.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهاندر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: فرآیند ثبت نام دانش آموزان را می‌توان یکی از برنامه‌های مهم و اصلی پروژه مهر نام برد که با هدف جلب رضایتمندی مردم و شهروندان در قالب فعالیتی تحت عنوان ستاد ثبت نام انجام می‌شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه ستاد ثبت نام هرساله تشکیل می‌شود، افزود: دل نگرانی‌های خانواده‌ها برای ثبت نام فرزندانشان در مدارس مورد نظر و توجه آنان به امر آموزش از مهمترین مسائلی است که می‌بایست در ستاد ثبت نام مورد توجه قرار گرفته و بر همین اساس تمام مراحل روند ثبت نام به ویژه در مدارس خاص مانند استعداد‌های درخشان، نمونه دولتی، شاهد و عادی امسال نیز حول محور بخشنامه‌ها و دستورالعمل خواهد بود.

عبدی پور با اشاره به لزوم انتخاب مکان فیزیکی مناسب، همکاران باتجربه و با روابط عمومی بالا به منظور رفتار شایسته با مراجعین در ستاد تصریح کرد: اعضا ستاد ثبت نام همواره باید روحیه تکریم، برخورد محترمانه با خانواده‌ها و پاسخ گویی منطقی را در اولویت قرار داده و دغدغه‌های والدین برای ثبت نام فرزندانشان را با شکیبایی و صبوری پاسخ دهند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: رعایت محدوده جغرافیایی و ثبت نام فرزندان فرهنگی در مدارس دو اولویت اصلی ثبت نام دانش آموزان است و سایر موارد بر اساس اولویت‌های بعدی، نظر اعضا ستاد منطقه‌ای ثبت نام و قوانین مربوطه اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: طبق بخشنامه جدید وزارتی ثبت نام فرزندان فرهنگی در سال تحصیلی ۹۹ در مدارس خاص و هیئت امنایی، با تخفیف ۵۰ درصدی صورت می‌پذیرد.

عبدی پور تصریح کرد: کارشناسان آموزش دوره ابتدایی با جمع آوری آمار دقیق نوآموزان خروجی و ورودی پایه اول، تعداد کلاس‌ها و ظرفیت پذیرش دانش آموزان از مدیران مدارس، از هر گونه تخلف در ثبت نام دانش آموزان جلوگیری کنند.

این مقام مسئول با اشاره به شرایط بیماری کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار داشت: در جهت عدم ازدحادم والدین و دانش آموزان در مدارس به ویژه در پایه‌های ورودی برای ثبت نام، مراجعه به صورت الکترونیکی و نوبت دهی در سامانه شاد خواهد بود.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.