واحد‌های صنفی مازندران در صورت رعایت نکردن الزامات بهداشتی پیشگیری از کرونا، پلمب می‌شوند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان، گفت: در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت الزامات بهداشتی از سوی واحد‌های صنفی برخورد قانونی با آن‌ها صورت گرفته و حتی پلمپ خواهند شد.

او افزود: با توجه به تصمیمات کشوری تقریبا همه بخش‌های اقتصادی و صنفی به غیر از تالار‌ها که به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند بازگشایی و فعالیت خود را از سر گرفته اند.

قوانلو شرایط بازار مازندران در تمامی ایام سال را به جهت حضور مسافران خاص اعلام و گفت: حضور مسافران پرشمار در روز‌های اخیر در مازندران با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا مقداری نگران کننده است، لذا با کمک برخی دستگا‌های اجرایی تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی و بالاخص اصناف پر خطر مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در سراسر استان از امروز اجراء خواهیم کرد.

او افزود: امیدواریم با این بازگشایی رونق دو باره در بخش بازار و فعالیت صنفی را شاهد باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه تعدد اصناف در استان که بیش از ۱۵۰ هزار واحد صنفی است، گفت: بازرسان این سازمان به طور کامل به همراه بازرسان اتاق‌های اصناف در سطح بازار حضور داشته و با هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، احتکار، تقلب، عدم عرضه کالا و برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.