سرپرست معاونت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای عملیات روکش قیری آسفالت (فوگسیل) در محور اصلی بشرویه – دیهوک بخش ارسک شهرستان بشرویه بطول ۱۳ کیلومتر خبر داد.

فدوی، سرپرست معاونت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبیرجند ، فدوی، سرپرست معاونت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت :  در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار محترم و افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور‌های مواصلاتی بشرویه و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، عملیات روکش حفاظتی قیری (فوگسیل) محور بشرویه – دیهوک در اواخر سال گذشته ۱۰ کیلومتر مسیر فوق روکش حفاظتی (فوگسیل) انجام و اینک در مرحله دوم بطول ۱۳ کیلومتر به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او افزود: این محور که شهرستان بشرویه را از مسیر ارسک به شهرستان دیهوک و جاده ترانزیتی بندر و کرمان و همچنین به مرکز استان متصل می‌کند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.


بیشتر بخوانید: بهره برداری از ۸کیلومتر دیگر باند دوم محور سربیشه-درح- ماهیرود


فدوی گفت: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی بشرویه است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محور‌های اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محور ها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و با اجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت.

 سرپرست معاونت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، ادامه داد: محور بشرویه – دیهوک ۸۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۶۰ کیلومتر آن در حوزه شهرستان بشرویه می‌باشد که طی دو سال گذشته کمربندی ارسک واقع در این مسیر بطول ۶ کیلومتر عملیات فوگسیل و از سه راهی بشرویه تا ارسک بطول ۵۰۰+۸ کیلومتر آن نیز آسفالت گرم اجرا شده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.