مدیرکل ورزش و جوانان فارس از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدرعلی کامیاب با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و با محوریت وصیت نامه امام خمینی (ره) و امر به معروف و نهی از منکر در ورزش برگزار می‌شود، افزود: امام خمینی زندگی زیر چتر علم و آگاهی را آن قدر شیرین و انس با کتاب و قلم و اندوخته‌ها آنقدر خاطره آفرین و پایدار می‌دانند که همۀ تلخی‌ها و ناکامی‌های دیگر را از یاد می‌برد.

او با پر اهمیت خواندن مطالعه و کتابخوانی در سیره علمی و عملی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گفت: کتاب و کتابخوانی از جمله مهمترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ است.

دبیرستادساماندهی جوانان استان فارس ادامه داد: برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی می‌تواند عادت به مطالعه در همه تفکرات و اندیشه‌ها و دل‌ها را نهادینه کند.

کامیاب با بیان اینکه تشویق و ترغیب مردم خصوصا جوانان به کتاب و کتابخوانی موجب شناسایی استعداد‌ها در جامعه و زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور و جامعه خواهد بود افزود: اگر فرهنگ کتاب و مطالعه در جامعه‌ی ما رونق پیدا کند و علاقمندان زیادی به آن رو آورند باعث توسعه و گسترش کشور و سرفرازی ملت و جامعه خواهد شد.

او ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه که همراه با اهداء جوایز نفیس به ۱۴ تن از برندگان آن خواهد بود می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص چگونگی شرکت در این مسابقه به سایت اداره کل ورزش و جوانان استان یا کانال‌های ارتباطی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مراجعه کنند.

گفتنی است سئوالات و پاسخ نامه مربوط به این مسابقه بر روی سایت اداره کل ورزش و جوانان فارس بارگذاری شده و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند پاسخ نامه مربوط به آن را تا آخر خرداد ماه به شماره تلفن ۰۹۰۱۸۱۳۷۲۱۷ ارسال کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار