معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرکرد گفت: برای رفع مشکل جانمایی دکل‌های مخابراتی این شهرستان یک ماه فرصت تعیین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سپنتا حبیبی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرکرد در کمیته رفع مشکل مخابراتی شهرها، روستا‌ها و اپراتور‌های تلفن‌های ثابت و همراه اظهار داشت: مسئولان برای رفع مشکل جانمایی دکل‌های مخابراتی در این شهرستان تنها یک ماه فرصت دارند.

او افزود: ادارات کل راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری و شهرداری شهرکرد روند پاسخ‌گویی به استعلام‌های مرتبط با جانمایی دکل‌های مخابراتی این شهرستان را تسریع کنند.

حبیبی اضافه کرد: شرکت مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری و اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل باید در جانمایی دکل‌های مخابراتی، استعلام‌های مورد نیاز را از اداره کل حفاظت محیط استان و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط دریافت و سپس نسبت به اجرای آن اقدام کنند.

او ادامه داد: شرکت مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری در استعلام‌های مربوط به دکل‌های مخابراتی حرائم و کاربری‌های اطراف، نقاط پیشنهادی را به اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کنند.

حبیبی گفت: همچنین نمایندگان شرکت ایرانسل هماهنگی لازم را با شهرداری شهرکرد برای اجرای سایت پارک تهلیجان انجام و نتیجه را در نشت بعدی ارایه دهند.

او در پایان افزود: طرح پوشش مخابراتی ایرانسل از سوی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری تهیه و برای اجرا در اختیار اپراتور مربوطه قرار گیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فیروز
۲۳:۳۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
آقا دشت جمال منطقه خانمیرز همرا اول آنتن نمیده خواهش یه پیگیری کنین برا کشاورزان
آخرین اخبار