دمای شبانه دراستان مرکزی ۲ تا ۳ درجه کاهش خواهد یافت.

حمیدرضا قاسمی کارشناس هواشناسی استان مرکزی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد دمای روزانه  در استان تا روز چهارشنبه بدون تغییر محسوسی خواهند ماند، اما دمای شبانه طی روز‌های آینده تا روز سه شنبه ۲ تا ۳ درجه کاهش خواهد یافت.

کاهش دمای شبانه در استان مرکزی

قاسمی افزود: بررسی‌ها حاکی از پایداری هوا و آسمانی صاف تا قسمتی ابری در استان مرکزی طی روز‌های آینده تا روز دوشنبه می‌باشد و طی این مدت در ساعات بعدازظهر سرعت وزش باد مقداری افزایش خواهد یافت.

او اضافه کرد: همچنین روند افزایش دما طی روز‌های گذشته که موجب افزایش محسوس دما در مقایسه با شرایط فصلی شده است متوقف خواهد شد و در پایان هفته افزایش مجدد دمای هوا پیش بینی می‌شود.

هواشناسی کشوری هم برای مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، فارس، اصفهان و سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده و رعدوبرق و وزش باد شدید را برای شرق کشور به‌ویژه در زابل پیش‌بینی کرد.

همچنین برای خوزستان، بوشهر و جزایر شمال خلیج فارس وزش باد شدید و گرد و خاک، آسمان تهران نیمه‌ابری، گاهی با وزش باد وخلیج فارس مواج پیش بینی شده است.

فردا هم در کرمان و سه‌ شنبه علاوه بر این مناطق در جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده، رعدوبرق و وزش شدید باد پیش بینی شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار