افزایش ۳۵۰ درصدی انعقاد قرارداد واگذاری زمین به سرمایه گذاران در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افزایش ۳۵۰ درصدی انعقاد قرارداد واگذاری زمین به سرمایه گذاران در استان اردبیل خبر داد.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: طی دو ماهه نخست امسال انعقاد قرارداد واگذاری زمین با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳/۵ برابر افزایش یافته است.

او افزود: تعداد ۳۹ قرارداد واگذاری زمین به مساحت بیش از ۱۸ هکتار با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل منعقد شده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، از افزایش ۳۵۰ درصدی برخوردار بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل این اتفاق را برای اقتصاد و صنعت استان اردبیل بسیار مهم دانست که می‌تواند اشتغال پایدار را برای مردم استان فراهم آورد.

اهلی افزایش میل به سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی را در راستای حمایت‌ها و مشوق‌های جدیدی دانست که در جهت ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال پایدار و حمایت از تولید انجام شده است.

او با بیان اینکه رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار یکی از مولفه‌های ایجاد رونق اقتصادی است، عنوان کرد: هدف اصلی از ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری بوده که با ایجاد آن، زمینه برای حضور سرمایه گذاران در استان تسهیل شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: تلاش می‌شود با تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی، میل به سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی افزایش یابد و این شرکت از تمام توان خود در جهت تکمیل زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی استفاده خواهد کرد.

اهلی با اشاره به نامگذاری سالجاری بعنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی پیشران ایجاد رونق تولید بوده و امیدواریم تا با جذب سرمایه‌ها در بخش تولید و صنعت بتوانیم گام‌های موثری در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی استان برداریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.