رئیس فدراسیون تنیس گفت: وضعیت ورزش تنیس خوب نیست، همه باید بیایند و کمک کنند تا به هدف برسیم.

عزیزی: اوضاع ورزش تنیس خوب نیست

داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: برنامه چهار ساله آینده را به صورت مکتوب خدمت اعضای مجمع ارائه دادم و به این برنامه متعهد هستم که به اجرا دربیاورم و گزارشی از آن را در مجمع سالیانه که برگزار می‌شود، ارائه کنم.

او تصریح کرد: باتوجه به شرایطی که مشاهده می‌شود وضعیت ورزش تنیس خوب نیست. امیدوارم با یک خرد جمعی به نتیجه برسیم. خواستار این هستیم که تمام اعضای خانواده تنیس بیایند، کمک کنند و مشورت بدهند، اما تصمیم گیری نهایی با من است. امیدوارم با تشکیل کمیته‌های جدید، دپارتمان‌های مختلف را فعال کنیم.

عزیزی افزود: سال ۹۷ برای رشته تنیس لیگ داشتیم، اما این مسابقات دیگر در سال ۹۸ برگزار نشد و به دنبل این هستیم که لیگ را دوباره برگزار کنیم. فضا را به سمتی ببریم که حال تنیس خوب شود و بازیکنان و مربیان تیم ملی را تعیین کنیم.

رئیس فدراسیون تنیس در ادامه گفت:  زمانی که مجموعه‌ای با مربی ای کار می‌کند، باید حق و حقوق او را پرداخت کند. تمام کسانی که زحمت کشیدند قابل احترام هستند، به دنبال تشکیل یک کمیته فنی با دیدگاه‌های مختلف هستم. درباره انتخاب سرمربی هم کمیته فنی تصمیم می‌گیرد، اما مسئولیت نهایی با من است. همین کمیته درباره استفاده از مربیان داخلی یا خارجی تصمیم می‌گیرد. باید به مشکلات ارزی و تامین منابع هم توجه داشته باشیم، سنگ بزرگ نشانه نزدن است. ما ظرفیت استفاده از مربیان داخلی را داریم.

عزیزی افزود: تمام تلاش ما این است که وضعیت تیم‌های ملی ما خوب شود. ما باید در رنکینگ خودمان را بالا بکشیم. تمام تلاش ما این است که اتفاقات خوبی برای تنیس رخ دهد. ما استعداد‌های خوبی در رده سنی پایه داریم و امیدوارم به خوبی این‌ها را شناسایی کنیم و این نیاز به همکاری خیلی از دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت آموزش و پرورش، کار، ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و حتی نیرو‌های مسلح دارد تا استعدادیابی‌ها به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار