در طرح مسکن محرومین، ۶.۵ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض در شهرستان سامان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در نشست روند بررسی احداث مسکن محرومین در شهرستان سامان گفت: در طرح مسکن محرومین ۶.۵ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

او افزود: از مجموع دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکن محرومین سهمیه شهرستان سامان ۱۰۰ واحد است.

رئیسی با بیان اینکه در این طرح ۴۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۵ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود اضافه کرد: در شهرستان سامان چهار میلیارد تومان تسهیلات و دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود که مجموعاً ۶.۵ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

او ادامه داد: این طرح کمک بسزایی می‌کند تا افراد فاقد مسکن مشکلات و معضلاتشان در حوزه مسکن رفع شود بنابراین می‌طلبد دهیاران و شوراها تلاش کنند تا این طرح به نتیجه برسد.

رئیسی با اشاره به ساخت مسکن ارزان قیمت با پرداخت تسهیلات کم بهره گفت: در حوزه ساخت مسکن این نهاد آمادگی دارد تا با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت افراد فاقد مسکن را صاحب خانه کند، اما باید دستگاه‌های متولی امر از جمله راه و شهرسازی نیز عنایت ویژه به این موضوع با واگذاری زمین داشته باشند.

او در پایان افزود: در راستای احیای بافت‌های فرسوده نیز آمادگی داریم تا ورود پیدا کنیم و همکاری لازم را با دستگاه‌ای متولی امر داشته باشیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار