در راستای اجرای طرح مسکن محرومین در شهرستان شهرکرد، ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و تسهیلات پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح مسکن محرومین در شهرستان شهرکرد، ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و تسهیلات پرداخت می‌شود.

او افزود: از مجموع دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکن محرومین استان سهمیه شهرستان شهرکرد ۳۵۰ واحد است.

رئیسی با اشاره به پرداخت ۴۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۵ میلیون تومان بلاعوض به متقاضیان اضافه کرد: مجموعاً برای احداث ۳۵۰ واحد مسکن محرومین ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات و ۸.۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض پرداخت خواهد شد که مجموعاً به ۲۲.۵ میلیارد تومان می‌رسد.

او ادامه داد: در برخی روستا‌ها در احداث مسکن محرومین از برنامه زمانبندی عقب‌تر هستیم که آن هم به دلیل شرایط حاکم بر کشور به دلیل ویروس کرونا بود، اما در تلاش هستیم که با همدلی و کار جهادی بتوانیم این خلاء را پر کنیم.

رئیسی گفت: قرار است با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و دکتر نوبخت حدود ۴۰۰ واحد مسکن محرومین در فاز نخست افتتاح شود که زمان آن هنوز مشخص نشده است.

او با اشاره به افزایش قیمت مصالح‌های ساختمانی افزود: دهیاران و شورا‌ها باید با صنف مصالح‌های ساختمانی جلساتی برگزار و رایزنی کنند تا همکاری لازم را با مردم داشته باشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار