درخواست ثبت‌نام به موقع کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ از سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی

کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ از سازمان ها و دستگاه های دولتی خواستار ثبت نام به موقع سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در نمایشگاه الکامپ شد.

در خواست ثبت نام به موقع کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ از سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتیبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر وتجارت الکترونیک (الکامپ) با صدور اطلاعیه شماره ۵ خود، خواستار ثبت نام به موقع سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی متقاضی حضور در این نمایشگاه از ۲۰ خرداد شد.

دراین اطلاعیه آمده است: با توجه به اهمیت فوق العاده خدمات دولت الکترونیک در دوران شیوع ویروس کووید ۱۹ به خصوص در حوزه‌هایی مانند خدمات برخط، آموزش برخط، سلامت الکترونیک، دورکاری و...، موضوع حضور دستگاه‌های دولتی با هدف ارائه دستاورد‌های دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۹ از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار شده است.

در همین راستا و با عنایت به اعلام قبلی مبنی بر جانمایی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی در کنار سایر شرکت کنندگان در الکامپ ۱۳۹۹، ضروری است جهت حضور در این رویداد، در بازه زمانی ۲۰ خرداد تا ۱۵ تیرماه آتی با مراجعه به نشانی iran-elecomp.com اقدام به ثبت‌نام نمایند. بدیهی است عدم ثبت‌نام در موعد مقرر، به معنی انصراف از حضور در رویداد مذکور تلقی خواهد شد.

باتوجه به شرایط بوجود آمده ناشی از شیوع کرونا، این احتمال وجود دارد که به دلیل کمبود فضا، امکان اختصاص غرفه و متراژ مناسب به همه متقاضیان در این نمایشگاه وجود نداشته باشد. از همه سازمان‌ها و دستگاه‌های متقاضی مشارکت در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۹ درخواست می‌شود از هم اکنون تدابیر لازم را جهت ثبت‌نام به موقع در زمان مقرر، صورت دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
وسط اين كرونا ميخوان نمايشگاه بذارن ؟
آخرین اخبار