سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله گفت: به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، همایش هوره و شعرسرایی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله گفت: به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، همایش هوره و شعرسرایی در این شهرستان برگزار شد.

خداداد والی  با اشاره به حضور شاعران و هوره سرایان برجسته شهرستان در این همایش، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت شهروندان، این همایش به صورت مجازی برگزار شد.

او امام خمینی (ره) را بزرگترین شخصیت تاریخ بعد از ائمه معصومین (ع) دانست و افزود: تفکر، اندیشه سیاسی و الهی و تمام سبک زندگی شخصی امام می‌تواند الگوی خوبی برای نسل جوان و نوجوان باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله بیان کرد: امروز با توجه به خطراتی که تجمع در یک مکان سلامت افراد را تهدید می‌کند تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها می‌تواند نقش مهمی در شناساندن ابعاد مهم شخصیتی امام (ره) به نسل جوان که بخش مهمی از افراد حاضر در این ظرفیت را تشکیل می‌دهند داشته باشد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.