جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال توسط ماموران ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای خدابنده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور  جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای خدابنده حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور بیجار _ قیدار به یک دستگاه خودرو لیفان و ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از آن‌ها ۲۴۰ دستگاه رادیو پخش خودرو، ۲۲۴ دستگاه ماشین ریش تراش و تعداد ۵ دستگاه جاروبرقی بوش فاقد مدارک گمرکی و قاچاق کشف، که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده بیش از ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در این رابطه ۳ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، ادامه داد: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.