مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند از پیشرفت ۹۷ درصدی عملیات احداث نخستین کلینیک تخصصی بیمارستان کارون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هومن کلانتری مدیر شبکه بهداشت و درمان گتوند درخصوص آخرین وضعیت عملیات احداث نخستین کلینیک تخصصی بیمارستان کارون در این شهرستان گفت: این پروژه ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او با اشاره به صدور مجوز ساخت این کلینیک از سوی دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان داشت: این کلینیک با ۶۴۰ مترمربع زیربنا در محل درمانگاه سابق کوی ولیعصر (عج) در حال ساخت است.

کلانتری احداث این کلینیک را از مطالبات مهم مردم این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای احداث کلینیک تخصصی گتوند هزینه شده و که محوطه سازی و تجهیز آن نیز نیازمند اعتبار است و ان شاءالله بعد از تکمیل محوطه و تجهیز، تیرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول با بیان اینکه اعتبار ساخت کلینیک بیمارستان کارون از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و همچنین با پیگیری‌های سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تامین شد و روز‌های گذشته خانواده‌های شهدای گرانقدر اسکندر فتاحی، هادی بشیری و شهدای تاجبخش ۳ دستگاه کولر به کلینیک تخصصی  اهدا کردند، ادامه داد: خدماتی از جمله؛ چشم پزشکی، شنوایی سنجی، روانپزشکی، مغز و اعصاب، ارتوپدی و داخلی به مراجعان ارائه خواهد شد.

آستین خیران برای احداث بخش‌های مراقبت‌های ویژه و اطفال بالا رفت

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند با اشاره به اخذ مجوز ساخت بخش‌های مراقبت‌های ویژه و اطفال بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون از دانشگاه علوم پزشکی دزفول در فروردین ماه پارسال اذعان داشت:  این بخش‌ها به همت خیران در حال احداث است و با زیربنای ۹۵۵ مترمربع تاکنون بیش از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

هومن کلانتری بیان کرد: در طبقه همکف این کلینیک تخصصی نیز بخش ICU (ای سی یو) با ۵ تخت شامل؛ ۴ تخت بستری و یک تخت ایزوله و در طبقه بالا بخش اطفال با ۱۰ تخت بستری در حال احداث است که تا پایان سال بخش زیادی از این طرح اجرا می‌شود.

احداث مرکز درمان بستر صالح‌شهر گتوند چشم انتظار اعتبار

دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گتوند با بیان اینکه تکمیل ساختمان مرکز درمان بستر صالح شهر افزون بر ۴۰ میلیارد ریال نیاز دارد، گفت: تاکنون اعتبار ۷ میلیارد ریالی با پیگیری‌های نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین شده و با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

او زیربنای این مرکز درمان بستر را یکهزار مترمربع عنوان و اظهار کرد: تسهیلات سونوگرافی، آزمایشگاه، داروخانه و رادیولوژی در این طرح گنجانده شده است و عملیات اجرایی این مرکز درمان بستر با ۱۰ تختخواب دی‌ماه سال گذشته با پیگیری نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی دزفول و فرماندار گتوند آغاز شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.