راه اندازی شبکه مجازی جوانان در استان کرمانشاه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه خواستار راه اندازی شبکه مجازی جوانان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   محمدابراهیم الهی تبار در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان که امروز (۱۸ خرداد) برگزارشد، باتاکید بر لزوم بکارگیری بیشتر ظرفیت جوانان در مقابله با بیماری کرونا، اظهارکرد: باتوجه به اینکه چندماهی است که این بیماری دنیا را درنوردیده و زندگی جوامع جهانی از آن متاثر شده، به نظر می‌رسد باید با این ویروس کنار آمده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با آن زندگی کنیم، لذا می‌توانیم از ظرفیت جوانان برای تبیین اینکه مردم چگونه می‌توانند در کنار کرونا زندگی خود را ادامه دهند، استفاده کنیم.

او  به در پیش بودن تابستان و لزوم توجه به اوقات فراغت جوانان در شرایط فعلی هم اشاره کرد و گفت: در این شرایط که بیماری کرونا برنامه‌های مختلف این حوزه را تحت تاثیر قرار داده، ضروری است روی اجرای برنامه‌های حوزه جوانان در بستر فضای مجازی تاکید کرد.

معاون استانداری کرمانشاه بیان کرد: نیازمند راه اندازی شبکه مجازی جوانان در استان هستیم تا از این طریق برای جوانان تولید محتوا داشته باشیم.

او در ادامه به اهمیت جایگاه جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب هم اشاره کرد و افزود: از آنجایی که در این بیانیه "جوانان" و "امید" واژگان کلیدی هستند که مورد تاکید قرار گرفته اند، لذا همه دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی استان موظفند از ابتدای تیر تا ۳۱ شهریور برنامه‌های عملیاتی خود را در حوزه جوانان تدوین کنند و در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار دهند.

الهی تبار همچنین بر لزوم تشکیل کمیته‌های تخصصی مختلف در ستاد ساماندهی امور جوانان استان تاکید کرد.

او در ادامه به نقش خوب سمن‌ها در مقابله با بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت: از همه دستگاه‌های استان می‌خواهیم ظرفیت سمن‌ها را در حوزه‌های مختلف جدی بگیرند، چراکه بسیاری از آن‌ها پرتلاش، دغدغه‌مند و سرعت عمل بالایی دارند و می‌توانند ما را در رسیدن به اهدافی که داریم، یاری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه افزود: سمن‌ها می‌توانند واسطه‌های خوبی بین تصمیم گیران استان و مردم باشند، لذا باید بیشتر به آن‌ها توجه کنیم.

او در ادامه به گزارشی از وضعیت پرداخت وام ازدواج به جوانان کرمانشاهی در سال گذشته پرداخت و گفت: سال گذشته ۱۵ هزار واقعه ازدواج در استان ثبت شد که در بحث پرداخت تسهیلات به آن‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

الهی تبار افزود: سال ۱۳۹۸ به ۲۵ هزار جوان کرمانشاهی وام ازدواج پرداخت شد که معادل پرداخت به بیش از ۹۱ درصد متقاضیان بود.

به گفته این مسئول حدود سه درصد از وام پرداختی ازدواج در کشور در سال گذشته مربوط به استان کرمانشاه است.
 انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.