نماینده مردم قصر شیرین در مجلس گفت: از تمام ظرفیت‌های مجلس برای احقاق حقوق مردم کشورمان استفاده خواهیم کرد.

از تمام ظرفیت‌های مجلس برای رفع دغدغه‌های مردم استفاده می‌کنیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهریار حیدری، نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: انتظار مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران از مجلس یازدهم کارایی و اثربخشی با رویکرد انقلابی و جهادی است.

او افزود: حوزه انتخابیه من با داشتن منابع آبی فراوان و زمین مرغوب کشاورزی، جاذبه‌های توریستی منحصر به فرد، مرز‌های فعال، منابع عظیم نفتی و معادن کم نظیر با کمال تاسف رتبه اول بیکاری در کشور را دارد. آیا این منصفانه است؟ بدون تردید این وضعیت ماحصل بی مهری و کم توجهی دستگاه‌های اداری و اجرایی و توزیع ناعادلانه منابع و انباشت مشکلات بعد از جنگ تحمیلی تاکنون در منطقه است.

نماینده مردم قصر شیرین ادامه داد: آقای وزیر کشاورزی، به شما و رئیس بانک مرکزی بابت عملکرد غیر مسئولانه و بی تدبیری بانک کشاورزی در زمینه توزیع ناعادلانه منابع بانکی و تسهیلاتی در اختیار این بانک تذکر می‌دهم و در صورت ضرورت تحقیق و تفحص در این باره به عمل خواهد آمد.

حیدری خطاب به وزیر امور خارجه گفت : متأسفانه با توجه به تفاهم نامه‌ای که با کشور عراق داشتیم هنوز بازارچه مرزی تیله کوه راه اندازی نشده است، همچنین از رئیس جمهور انتظار عاجل دارم با توجه به عدم اتمام بازسازی مناطق زلزله زده دستورات شایسته را جهت تمدید امهال وام‌های این منطقه به مدت دو سال دیگر تمدید کند.

او خطاب به ملت ایران، گفت:  یقین بدانید از تمام ظرفیت‌های مجلس برای احقاق حقوق شما و رفع تمام دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی‌تان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار