جانشین انتظامی استان ایلام، قانون گرایی را بارزترین مولفه تحقق امنیت در جامعه دانست و گفت:توجه به قانون، زمینه ساز ایجاد امنیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ شهاب عزیززاده  جانشین انتظامی استان ایلام گفت: ایجاد امنیت در جامعه و فراهم کردن بستر‌های مورد نیاز جهت برقراری نظم و امنیت در محیط زندگی عمومی افراد به قانون گرایی و قانونمند شدن در مقابل اوامر قانون بستگی دارد.

او افزود: یکی از مهمترین موارد ایجاد امنیت در جامعه رعایت قانون و ملزم کردن رفتار‌های اجتماعی به آن است که خود زمینه ساز ایجاد امنیت است.

سرهنگ شهاب عزیززاده  ادامه داد: امنیت و احساس آرامش و اطمینان از عدم تعرض به جان، مال و کار و سایر حقوق یکی از ضرورت‌های زندگی فردی و اجتماعی است.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تولید امنیت نیاز به مشارکت همگانی دارد، اضافه کرد: تولید امنیت اجتماعی، آرامش و آسودگی خاطر از وظایف هر حکومتی است که برای مردم خود فراهم کند.

او یاد آور شد:برای دستیابی به امنیت اجتماعی جدی گرفتن مشارکت مردم در همه شئون حیاتی، انسانی از اجتماع و سیاست تا تربیت و فرهنگ ضروری است.

سرهنگ عزیززاده عنوان کرد: پلیس ضمن صمیمیت با مردم با هدف بالابردن آرامش و رضایت شهروندان، امنیت را با مشارکت جامعه تامین می‌کند چرا که موضوع مشارکت مردم در تمام امور مهم است.

او در پایان با بیان این که کارکنان ناجا با افرادی که مخل نظم، آسایش و امنیت جامعه هستند، قاطعانه برخورد می‌کند، بیان کرد: مردم داری، ارزش مداری و حفظ حقوق شهروندی نماد بارز پلیس است و برخورد محترمانه پلیس با مردم موجب ارتقاء منزلت اجتماعی ماموران انتظامی در اذهان عمومی می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.