حمایت از پایان‌نامه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در تبریز

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی از حمایت پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترای در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در قالب طرح جوانه - گرنت تاد (توسعه اقتصاد دیجیتال) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عبدالرضا واعظی رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی  امروز در این ارتباط در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترای در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در قالب طرح جوانه - گرنت تاد (توسعه اقتصاد دیجیتال) حمایت می‌کند.

او  یادآور شد: ثبت‌نام در این طرح از روز گذشته (۱۷ خردادماه) آغاز شده و تا ۶ تیرماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

او  در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه حمایت مالی مستقیم از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی مرتبط با امور فناوری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی با عنوان گرنت فناوری و با هدف بسط و توسعه توان ملی در حوزه نوآوری و کارآفرینی و ارتقاء ظرفیت توسعه فناوری در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در سطح کشور اجرا می‌شود، گفت: فاز اول این پروژه (طرح جوانه) مختص پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترای می‌باشد و در مرحله اول این فاز گرنت تاد (توسعه اقتصاد دیجیتال) در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اجرا خواهد شد.

به گفته او ، در مراحل بعدی طرح گرنت فناوری، حمایت از فعالیت‌های تحقیقاتی با محتوای تجاری‌سازی برای اعضای هیأت علمی با عنوان گرنت شکوفایی و حمایت از فعالیت‌های شتاب‌دهی و رشد شرکت‌های نوپا با عنوان گرنت رشد اجرا خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند با ثبت‌نام در طرح گرنت جوانه (تاد) از حمایت‌های این طرح برای انجام پروژه‌های خود در قالب پایان‌نامه‌های فناورانه برخوردار شوند.

 علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به وب سایت اینترنتی به آدرس https://techgrant.msrt.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.