حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تیری بر قلب دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تیری بر قلب دشمنان جمهوری اسلامی است.

 حجت الاسلام سرایی حضور گسترده مردم در انتخابات را نشانه‌ای روشن از باور‌های دینی و اعتقادی و عشق مردم به جمهوری اسلامی دانست و گفت: برگزاری انتخابات پرشور و گسترده می‌تواند منجر به قدرت روز افزون ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی شود. وی اظهار کرد: انتخاب فرد اصلح در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و امنیت کشورمان تاثیر بسزایی دارد.

وی حضور در پای صندوق‌های رای را ادامه راه شهدا به خصوص شهدای سانحه هوایی تفسیر کرد و ادامه داد: امنیت و آسایش امروز مردم مدیون خون‌های مطهر شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، سلامت، امنیت و خدمت است و اگر آنها نبودند، آرامش روانی و احساس امنیت کنونی حاصل نمی‌شد.

وی ارزش و اهمیت حضور مردم در صحنه‌های تصمیم گیری را بسیار مهم خواند و یادآور شد: اگر مردم پای کار حکومت نباشند و در صحنه‌های حساس انتخاب صحیح نداشته باشند کشور دچار خسران می‌شود که شاید جبران آن سال‌های متمادی به طول انجامد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا مردم داری، ولایت مداری و تلاش شبانه روزی را از خصوصیات مهم انتخاب اصلح برشمرد و گفت: باید توجه داشت که مردم داری و در کنار مردم بودن به شخصیت و دین انسان معنا می‌دهد و در طول تاریخ این موضوع به اثبات رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.