معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان ۱۱ تیرماه ۹۹ زمان آغاز ثبت نام دانش آموزان ورودی متوسطه دوم نظری اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مهدی نامدار گفت: حداکثر سن ثبت نام برای ورود به دوره دوم متوسطه ۱۸ سال تمام است و برای ثبت نام در پایه دهم، متولدین ۸۱/۰۷/۰۱ و بعد از آن ملاک عمل خواهد بود.

او ادامه داد: همچنین حداکثر سن ادامه تحصیل دانش آموزان پسر، با رعایت قوانین و مقررات نظام وظیفه عمومی، ۲۰ سال تمام و برای دانش آموزان دختر ۲۲ سال تمام است.

نامدار افزود: در ثبت نام دانش آموزان رعایت کلیه مفاد و تبصره‌های فصول سوم و چهارم آیین نامه آموزشی دوره دوم متوسطه روزانه مورد تاکید است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر اینکه احراز هویت دانش آموزان در شبکه شاد جزو الزامات ثبت نام می‌باشد؛ گفت: مدیران محترم امکان احراز هویت دانش آموزان در سامانه‌های سناد و شبکه شاد را قبل از ثبت نام فراهم نمایند.

او در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت پوشش تحصیلی واقعی در دوره دوم متوسطه نیز به عنوان مهم‌ترین تشاخص عملکردی و اولویت دار حوزه معاونت متوسطه اشاره کرد و گفت: اهتمام در خصوص جذب دانش آموزان تارک و بازمانده از تحصیل و نگهداشت کلیه دانش آموزان و همچنین برنامه ریزی برای ثبت نام همه دانش آموزان پایه نهم در دوره دوم متوسطه به ویژه دانش آموزان دختر روستایی ضروری است.

لازم به ذکر است؛ جدول زمان بندی ثبت نام دانش آموزان پایه دهم به ترتیب اولویت متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.