امین زاده گفت:با افرادی که خانه باغ‌های شخصی خود را برای برگزاری مراسم اجاره می‌دهند، برخورد می‌شود.

اجاره خانه باغ‌های شخصی تخلف استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدامین زاده سرپرست فرمانداری بانه با اشاره به تعطیلی تالار‌ها و سالن‌های برگزاری مراسم بدلیل شیوع ویروس کرونا گفت: در روز‌های اخیر گزارش‌هایی مبنی بربرگزاری مراسم عروسی و جشن در خانه باغ‌های اطراف شهر، رسیده که انتظار داریم با متخلفین برخورد و به دادسرا معرفی شوند.

او با بیان اینکه سلامت شهروندان خط قرمز است و هر جایی به خطر بیفتد بشدت برخورد می‌کنیم، افزود: قلیان سرا‌هایی که فعالیت خود را از سر گرفتند باید پلمب شود.

امین زاده اضافه کرد: استفاده از ماسک برای کارکنان ادارات الزامی است و تمام دستورالعمل‌ها در مورد کنترل شیوع کرونا باید اجرایی شود.

او ادامه داد: الزام استفاده از ماسک و دستکش اگر چه ۱۰۰ درصد در مراکز تجاری و پاساژ‌ها اجرایی نمی‌شود، اما اگر ۳۰ درصد نیز اجرایی شود اقدام مناسبی است که باید این موضوع توسط گشت‌های مشترک دستگاه‌های ذیربط کنترل شود.

سرپرست فرمانداری بانه به فعالیت غیر مجاز خانه‌های مسافر نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت این اماکن حتی در شرایط عادی هم ممنوع است و باید دستگاه‌های متولی برای کنترل، حضور میدانی داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.