مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: پیش نیاز رونق صنعت گردشگری در اردبیل حمایت از سرمایه گذاران است که توسعه مسیر‌های گردشگری گامی در این راستا و جذب گردشگران به استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اعتبار موردنیاز برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری این استان از محل اعتبارات سفر رئیس‌ جمهوری تامین و امسال برای ایجاد مسیرهای گردشگری هزینه می‌شود.

او افزود: امسال ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس‌ جمهوری به استان اردبیل برای توسعه مسیرهای گردشگری اردبیل هزینه خواهد شد که مسیرهای مورد نظر برای این منظور تعیین شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری راه‌اندازی شده از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از وظایف اداره کل میراث فرهنگی استان است، تصریح کرد: احداث راه‌های دسترسی، برق‌رسانی، تامین آب شرب و سایر زیرساخت‌های مورد نیاز در مناطق نمونه گردشگری از جمله وظایف سازمانی این اداره کل است .

فلاحی بهسازی و توسعه مسیرهای گردشگری در استان را زمینه‌ساز تسهیل سرمایه‌گذاری در منطقه دانست و گفت:   پیش‌نیاز رونق صنعت گردشگری در اردبیل حمایت  از سرمایه‌گذاران است که توسعه مسیرهای گردشگری گامی در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و جذب گردشگران به این منطقه خواهد بود.

او اولویت اجرای این پروژه‌ها را مناطق کمتر توسعه یافته در استان از جمله شهرستان خلخال دانست و بیان ‌کرد: این کار در راستای توسعه و رونق صنعت گردشگری در این مناطق هدف‌گذاری شده تا گامی در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال در مناطق کمتر توسعه‌یافته و کم‌برخوردار استان باشد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.