نشست تخصصی اساتید و مروجین فرهنگ پهلوانی در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدرضا ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در نشست تخصصی اساتید و مروجین فرهنگ پهلوانی ،گفت: توفیقات خوب در ورزش قهرمانی را باید در ترویج فرهنگ پهلوانی هم شاهد باشیم.

او افزود: مصادیق مثبت پهلوانی در ورزش مازندران دیده می‌شود که باید به صورت مدون در نشر و گسترش آن تلاش کنیم.

ییلاقی اشرفی با اینکه در بین پهلوانان مازندران حسن یزدانی را داریم که اخیرا اعلام کردبه تمامی پیشنهادات خارجی بی تفاوت بودم، دلیل این رفتار پهلوانانه را توجه به اخلاق و عشق و علاقه به وطن میدانم.

او گفت: از پهلوانانی که روز‌های کرونایی، پهلوانانه در مقابله با کرونا فعالیت داشتند سپاسگذارم و امیدوارم موفقیت‌های استان در بخش قهرمانی، در ترویج فرهنگ پهلوانی نیز دیده شود.

در این نشست که در آستانه هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای برپا شد، حجت الاسلام موحد امام جمعه موقت شهرستان نکا و از اساتید حوزه و دانشگاه، سرهنگ حسن افشار مسئول بسیج ورزشکاران استان، محمدرضا ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران، حسین دلیری معاون ورزش همگانی، یگانه مدیر روابط عمومی، روح الله طور سوادکوهی رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای و جمعی از پیشکسوتان و نامداران عرصه فرهنگ و ورزش حضور داشتند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.