مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه بازدید از مدارس شهرستان عنبرآباد از بازسازی و بهسازی ۲۶ مدرسه سنگی، بلوکی و آسیب دیده در سیل عنبر آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان کرمان در حاشیه بازدید از مدارس تخریبی ، به آمار بالای مدارس سنگی، بلوکی و آسیب دیده در سیل شهرستان عنبرآباد در استان‌کرمان اشاره کرد و گفت: پس از برچیده شدن مدارس خشت و گلی حذف مدارس سنگی و بلوکی در دستور کار نوسازی مدارس است.

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان کرمان با اعلام اینکه در سیل دیماه ۹۸ و سیل فروردین امسال ۲۶۳ مدرسه دچار آسیب شدند، بیان داشت: ۱۲ مدرسه در شهرستان عنبرآباد آسیب دیده اند که این مدارس نیاز به تعمیر و بهسازی دارند.

او در خصوص بهسازی و تعمیر مدارس آسیب دیده در سیل تصریح کرد: تعمیر مدارس آسیب دیده در سیل بصورتی انجام می‌گیرد که یک مدرسه نوساز با تجهیزات به روز تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

واعظی نژاد بر برچیده شدن مدارس سنگی و بلوکی تاکیدو بیان کرد: ۶ مدرسه سنگی با ۱۸ کلاس درس و ۸ مدرسه بلوکی با ۴۱ کلاس درس از پروژه‌هایی هستند که به زودی در شهرستان عنبر آباد بازسازی می‌شوند.

عضو شواری آموزش و پرورش استان کرمان به پروژه‌های در دست اجرای اداره کل نوسازی اشاره کرد و گفت: ۱۵ پروژه با ۲۷ کلاس درس در شهرستان عنبر آباد در دست اجرا داریم که تعدادی از این پروژه‌ها دارای حصار و سرویس بهداشتی هم هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار