مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پروژه مهر مهمترین رخداد ملی و اجتماعی در سطح کشور است.

پروژه مهر، مهمترین رخداد ملی در سطح کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بر ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات در شهرستان‌ها و مناطق استان تاکید کرد و گفت: همکاری و هم افزایی تمامی دستگاه‌های اجرای با آموزش و پرورش در راستای بازگشایی مدارس ضروری است.

او طراحی و تدوین بسته‌های مختلف و متنوع آموزشی برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آینده ضروری دانست و افزود: شبکه شاد بستر مهم آموزشی است که باعث سهولت ارتباط بین معلم، دانش آموزان و مسئولان شده است که در تثبیت و تداوم یادگیری موثر است.

اسکندری نسب بر ایجاد زمینه لازم در راستای عضویت تمامی دانش آموزان و همکاران فرهنگی در این شبکه تاکید کردو بیان داشت: با پژوهش محوری علل عدم عضویت بعضی از همکاران و داشن آموزان در شبکه شاد جمع آوری شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های لازم آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی در شبکه شاد اولویت اصلی ما در آموزش و پرورش است تصریح کرد: احراز هویت و ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم و دهم باید از طریق شبکه انجام شود.

اسکندری نسب با اشاره به نقش موثر مدیر مدرسه در ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی بر ارتقا جایگاه مدیریت آموزشگاهی در مدارس تاکید کرد.

او به تشکیل ستاد ثبت در سطح ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان تاکید کرد و تکریم مردم و ارباب رجوع را در این ستاد‌ها ضروری دانست.

اسکندری نسب با اشاره به ارسال کتب درسی دوره ابتدایی به شهرستان‌ها و مناطق استان گفت: اولیا و مدیران مدارس نسبت به ثبت سفارش کتب درسی در اسرع وقت اقدام کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار