رییس جمعیت هلال احمر ایرانشهر گفت: همزمان با سراسر کشور پنجمین دوره انتخابات شورای اجرایی و بازرسی هلال احمر امروز جمعه در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدرضا کرد رییس جمعیت هلال احمر ایرانشهر اظهارداشت: ۱۳ نفر در این دوره از انتخابات نام‌نویسی کردند که ٩ نفر برای شورای اجرایی و چهار نفر برای کسب کرسی بازرسی هلال احمر در ایرانشهر به رقابت می‌پردازند.

او بیان کرد: از این تعداد چهار نفر برای شورای اجرایی و یک نفر برای بازرسی انتخاب می‌شوند.

رییس جمعیت هلال احمر ایرانشهر با بیان اینکه هفت نفر از شرکت کنندگان خانم و ۶ نفر مرد هستند افزود: از این تعداد چهار نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و ٩نفر دارای مدرک کارشناسی هستند.

او با بیان اینکه اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر هر چهار سال یکبار در انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر شرکت می‌کنند گفت: جمعیت هلال احمر ایرانشهر بیش‌از سه هزار نفر داوطلب و امدادگر فعال دارد.

کرد بیان کرد: تدوین برنامه‌های کلی، تنظیم برنامه و بودجه تراز سالیانه جمعیت و ارائه آن به مجمع شهرستان، تدوین راهکار‌های لازم در راستای اجرای مصوبات و نهادینه کردن مشارکت اعضا، داوطلبان فعال، افراد نوع دوست و خیران در ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی جمعیت هلال احمر از جمله وظایف شورای اجرایی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار